Sunday, July 02, 2006

DZ

cateva declansari la sirnea. aiurea.





6 comments:

Anonymous said...

desi nu ma omor dupa genul asta de prelucrare, imi plac, mai ales pentru ca sunt cumva in afara razei de asteptare a unor poze facute la sirnea

Anonymous said...

exactly my point... dar 3 e prea intunecata

Anonymous said...

Ultima îmi place mie mai mult, dar asta n-ar trebui să însemne nimic în plus; nu că-i mai frumoasă, mai urâtă, mai rotundă; doar îmi place mie.

Uhh... Şi sorry, n-o să-mi permit să-ţi dau sfaturi; n-o să-ţi cer „pune mai mult USM... în ramă” sau „adaugă şi puţin checiap”. Nu de alta, da' până acu' am tot găsit puoze pentru mine. Dacă ar fi nevoie de al meu sfat, apăi n-aş mai trece p'aici. Is that simple.

stefan dinu said...

Bomath, frumos spus. Merci. Adevarul este ca mi se intampla des sa primesc comentarii de genul: mai colorata, mai desaturata, mai sharp, mai nu stiu cum. Comentarii care ma amuza. Cel putin in materie de prelucrare, totul tine de gusturi si de apucaturi. Ideea este ca nu e nimic intamplator din ce apare in imaginea mea. Daca e intr-un fel, este pentru ca asa trebuie sa fie. Simplu!
Iau in seama insa comentarii de genul, incadrare, punct de statie, lumina, chestii care tin in general de momentul expunerii si nu de cel al prelucrarii.

Anonymous said...

O sa sune stupid daca zic ca ultimele doua imi aduc aminte de un scenariu de film gen "Saw" ?
Place dinamica din penultima.

Amber said...

Imi place sa le privesc una dupa alta, despartite nu ar mai spune nimic...isi au si ele povestea lor...once upon a time :)

Btw nice colors in the 3rd pic that makes me go on looking for the last pics.

"[...] totul tine de gusturi si de apucaturi. Ideea este ca nu e nimic intamplator din ce apare in imaginea mea. Daca e intr-un fel, este pentru ca asa trebuie sa fie."
>>>what u see is what u get, what u share is what u say; dk cineva are ceva de adaugat despre cum ar trebui prelucrata si efectuata o poza pai nu cred ca te admira suficient (nu e vb doar de tine). Sfaturile sunt bine venite de la profesionisti :)