Wednesday, April 18, 2007

mother fucker

ia zi ma! in calitate de cel mai bun prieten al tau, calitate pentru care trag de sase-sapte ani din greu, am dreptul sa o fut pe ma-ta? stai ma nu te ambala ca e o intrebare mai mult principiala, oricum nu e genul meu. nu ma, nu e urata, nu asta am vrut sa zic. sa imi bag pula daca pot sa discut ceva serios cu tine.
o fut teoretic. ce zici? de ce nu ma? care-i treaba? ei o sa ii placa mai mult ca sigur. plus ca nu sunt unul de pe strada sau un jegos de instalator. cu ce te-ar putea racai pe tine? hai, inteleg sa fii suparat daca il fut pe tac-tu. ca asta il demitizeaza in ochii tai, dar pe ma-ta poate sa o complimenteze, sa o potenteze ca femeie. sa o faca sa para dezirabila, sa o infloreasca.
singura explicatie ar fi ca esti gelos. pe bune. avea dreptate her Freud. ai fi vrut sa o futi tu. tot teoretic, bineinteles. hai ca asa e da-te-n oedipula mea.

2 comments:

Anonymous said...

suparat rau :)) din cauza lu basescu?
numa' sa nu (ma) injuri

ogarafgan said...

ha?