Wednesday, June 20, 2007

unde?

Unde suntem? Unde trebuie sa ajungem? Unde este adevarul? Unde adevarul nu e bine primit? Unde au inteles oamenii adevarul? Unde ne simtim bine? Unde ne regasim? Unde devenim noi insine? Unde ingenunchem? Unde ramanem semeti si mandri?
Unde am pus biletele la Bestival (asta nu era in textul original, dar chiar nu le gasesc)? Unde se duc toate pixurile care dispar din viata noastra? Unde mai canta Vanilla Ice sau Gabriel DOrobantu?
La intrebarea "unde a simtit acea doamna din prima imagine sa se aseze in genunchi", avem raspunsul sugerat, indicat mai exact, in cea de-a doua imagine: "Biserica Baratia din centrul Bucurestiului".


4 comments:

ogarafgan said...

excelenta 2
imi pare cunoscut tare moshuletzu'

Neeki Sakura Saiki said...

acum am inteles exact la ce te-ai referit si imi pare bine pt ca asa s-au derulat si in mintea mea imaginile...bine domnule dinu

Anonymous said...

Frumos textul si sugestive fotografiile. :)

Anonymous said...

Tzuper a 2-a.