Monday, February 13, 2006

antituristul

Imi place rau sa ma plimb aiurea. Nu stiu daca e o froma de fuga sau pur si simplu curiozitatea de a cunoaste locuri noi. Ce conteaza este ca imi place sa plec si sa ma intorc decat sa raman. Se intampla sa plec din mine, dar ma intorc de fiecare data.
M-am gandit daca imi poti spune turist. Pai da. Potii sa imi spui cum vrei, cum te face sa te simti bine. Imi poti spune turist, dar eu nu ma simt. Ma simt chiar antiturist.
In calitate de antiturist, am ajuns la Roma si am ignorat Colosseumul, Dacii de pe columna lui Traian si Fontana di Trevi. Daca aveau si un turn inclinat il ignoram si pe ala. In schimb m-am dus in cimitir sa vad cum sunt tratati italieni dupa ce mor. Am observat ca sunt tratati la fel ca si la noi. Diferit.

href="http://photos1.blogger.com/blogger/1448/748/1600/10mic.jpg">









2 comments:

Anonymous said...

Ma bucur sa constat ca mai faci si poze. Poze bune.

Anonymous said...

Faine rau, domnule. Nu vreau sa transfer meritele de la tine la altceva, dar traiasca si Lens Baby-ul. ;) Imi place foarte mult nota sumbra surprinsa (cel putin asa o vad eu mai ales in cea cu catedrala gotica si cea cu statuia exact de dupa ea). Mai onoreaza-ne. ;)