Sunday, February 26, 2006

Comun

Ni se intampla foarte rar sa scapam de senzatia ca suntem niste oameni deosebiti. Fiecare dintre noi. Bineinteles din propriul punct de vedere. Cred ca fiecare uraste ideea ca ar fi la fel de comun cu oricare altul, ca problemele lui nu sunt unice, iesite din comun si de neinteles de catre ceilalti. Asta pana cand auzim problemele noastre transpuse identic in viata altora. Citeam undeva ca numai un incul s-ar putea considera azi genial. Pentru ca tot ce era esential de spus sau gandit, s-a spus/gandit. Extrapoland as spune ca numai cineva neatent in jur s-ar putea considera cu adevarat special. Asta e!
Eu am citit ieri un editorial despre "exit" in B24FUN si am fost la "Orasul" jucat la Teatrul ACT. Concluzia este fireasca. Sunt comun. Dar nu intr-un sens jignitor ci in unul linistitor.




2 comments:

Anonymous said...

Excelente.....pe gustul meu.....as putea spune chiar poze extraordinar de comune facute excelent....subiecte simple, unghiuri deosebite...nu zac niica de obectiv!!!....ai incercat a/n? cred ca ar fi mers chiar mai bine

Anonymous said...

Eu o sa zic dea dreptu': lensbaby?
care taaare mult place bluru' shiela...