Saturday, March 17, 2007

RePeDe

Viata e grea dar trecere repede. Am trecut de 30 de ani si deja am voie sa dau sfaturi de viata. Pot sa bag expresii d-alea: "pe vremea mea..." sau "cand eram noi...".
Uitati-va cu atentie la poza pret de 28 de secunde si concentrati-va atentia la zona dintre carucior si pensionar. Va vedeti pe acolo mici, zbatandu-va aiurea pentru vreun post bine platit sau pentru vreo pozitie sociala. Daca nu va vedeti, imi cer scuze. Aparatul meu nu are o rezolutie suficienta.
Ideea care este? Care este sfatul de viata? Go out and live! (parca suna mai bine in engleza). Sau in latina: Carpe Diem. Cautati sa fiti fericiti acum. Nu mai amanati pentru ca vad in multi maturi din jurul meu blazarea omului care a amanat mereu momentele care cu adevarat conteaza. Dupa ce termin liceul, dupa ce scap de bac, dupa ce scap de sesiune, dupa ce termin facultatea si am un job bine platit, dupa ce imi iau masina, dupa ce imi iau casa, dupa ce ies la pensie, dupa ce ajung copiii mei sa gandeasca la fel ca mine si sa amane la randul lor.
Nu. Nu maine. Nu peste o saptamana sau un an. Eu vreau acum. Acum cand pot. Acum cand stiu si cand exist cu siguranta. Acum vreau sa fac orice pentru a fi fericit acum. Maine nu va fi niciodata azi.

6 comments:

Anonymous said...

Ai dreptate. Carpe diem !

Anonymous said...

meei Stefane, chiar ma gandam la cine sa apelez pt un sfat! si na, ca veni .... sarumana!
go for it.... cat mai pot!
da' nu e asa, ca e muuult mai usor cand ai buzunarul plin? doldora ;)
Faina poza!

stefan dinu said...

@ogarita. Nu e asa. Parol. Iti spun pentru ca am avut si buzunarul doldora si am trecut si prin perioade in care nu aveam bani de un covrig. Conteaza prea putin. Exista multe moduri de a-ti trai viata din plin fara bani.
Si in plus, "saracia" este o stare de spirit. Poti sa ai o palarie de bani si sa ai mentalitatea unui om sarac si viceversa.

Anonymous said...

Poza mi-a trezit interesul din cauza textului. Textul e convingator, felicitari.
La poza e posibil sa nu ma fi uitat suficient timp ... nu e convingatoare. Chiar sa fie din cauza rezolutiei ?
Poate era mai bine daca nu precizai unde sa privesc si pentru cat timp.
Oricum, dai sfaturi bune ...

Adrian (28 ani)

Anonymous said...

Multumesc de sfat si de poza. Din pacate viata trece pe langa noi prea repede. Unii din noi se trezesc prea tarziu, altii niciodata.

Anonymous said...

super poză !!! însă am un sentiment ciudat când o văd şi când ştiu că puţini oameni trăiesc clipa fără Dumnezeu. Întrebarea mea este: Unde este El?