Wednesday, February 21, 2007

De acum eu dau tonul

Gata m-am sucarit. Ma lenevisem enervant de mult si pentru mine. Azi m-am scuturat si a iesit o tona si inca patru sferturi de praf. Oribil. Imi cos camera de geaca mea preferata si cel putin pana se face cald afara am sa fiu nevoit sa o car dupa mine.
Gata cu modestia. Am facut o caruta de poze misto pe care nu vi le-am aratat, cu toate ca voi nu m-ati suparat cu nimic. N-am timp sa le prelucrez. Daca va plac prelucrate sunteti liber sa o faceti voi. Bagati-le sharp, cropuitile, coloratile, inegritile, tonatile, wathever.
Am o alta caruta, mai mare, de poze pe care nu le-am facut inca dar care ma asteapta cuminti pe strazi. Promit ca le iau de acolo si le pun aici sau in alta parte sa le puteti vedea. Sa realizati si voi in sfarsit ce talentat sunt. (daca nu va daduserati seama pana acum sunteti fie noi pe aici, fie nu va pricepeti). :)
Nu "una pe zi", "2 pe saptamana", "3 la leu". Cum vin. 3 pe zi. Fara legatura intre ele. Sau 3 pe saptamana. Sau 5 pe minut(cum ar fi asta?).
Trebuie sa defulez si asta am sa fac. Fara unitate stilistica, fara teama ca ce imi place mie nu e suficient de popular, fara a astepta carute de comentarii, dar bucurandu-ma de fiecare in parte.
Stick around. Pentru ca de acum eu dau tonul. Ciflele si maioneza si le aduce fiecare.


4 comments:

Anonymous said...

Asta inseamna ca o sa iesi cu noi la pozat ? :)
Chestia cu scuturatul de praf si trezitul la viata trebuie sa o fac si eu. Dar sa mai deschidem o conserva de TON :)

Anonymous said...

in poza de fatza (care probabil face cat alea 3 pe zi) trebuia sa te dai spre stanga asa incat bulele de pe reclama luminoasa sa creasca din capetele neluminate ale respectivilor subiecti, plasati iezact la o treime din dreapta spre stanga si arborand o mina intelectual suava, dand o nota pasionala si un mister apatic, demn de o prelucrare mai subtila (dincolo de resize... sau poate dincoace)... acu' caut em oticonu' de ganditor pasiv

ps: astept respect... 2 ;)... aruncat printre valurile noi oranduiri

stefan dinu said...

@capone, deja am inceput fara sa vreau, de cand m-am vazut cu baietii in pasaj. Problema e ca voi puneti intalnirile prea dimineata. Duminica, ora 11 e de somn.
@dan, eu stiu ca ai glumit, dar vreau sa subliniez pentru cine nu ma cunoaste. Eu nu regizez pozele. Nu ca as avea ceva impotriva, dar nu sunt in stare. Mie nu mi-ar fi venit ideea daca nu i-as fi vazut stand acolo. Nu am imaginatie dar ma ajuta spiritul de observatie.
Rajastan 2 e aproape gata si textul, dar in optimismul meu, o sa incerc sa il vand ca fotoreportaj pentru o revista. Si nu stiu daca e bine sa apara aici inainte. Totusi, daca ai rabdare, sigur ai sa-l vezi. In cel mai rau caz ti-l trimit PDF pe un mail. ;)

Anonymous said...

stefane, bineinteles ca am glumit (se vroia in ton cu postul tau care mi se pare amuzant cu tonul "autoritar")... sunt ultimul care regizeaza poze (din motive de lipsa de imaginatie); ideile astea la fata locului sunt apanajul lui alex ;) ( http://www.thecgisite.com/alex/index.php?showimage=6 ), poate ar trebui sa luam ceva lectii de la el :)