Sunday, July 13, 2008

Cuba

Dupa zile de munca la editat imaginile - a se citi developat, taiat, scanat, montat in rame - am ezitat mult inainte de a pune o parte din fotografiile facute in Cuba pe net. Pe site:
Posibilitatile pe care ti le ofera net-ul in circulatia informatiei sunt nelimitate. In privinta redarii unei fotografii raman insa fidel hartiei si proiectiei. Efortul facut cu trasul pe film este irosit de digitalizarea imaginii. Practic, ce vedeti aici sau pe site, nu sunt fotografiile mele. Sunt niste fisiere tip imagine care reproduc informatia din fotografiile mele. Si nu toata informatia, ci in mare parte.
Le pun insa, doar si pentru ca, am multi prieteni carora din cauza distantei, nu le pot arata fotografiile pe diascop sau proiectate de pe diapozitiv. Si pentru ei le pun. Mai mult, am avut surpriza ca zapand prin statisticile site-ului sa aflu ca vizitatorii din Romania sunt sub 10% din totalul vizitatorilor. Prin urmare, sa lasam vizitatorii de afara sa vada doar reproducerile. Pentru prieteni stau oricand la dispozitie cu originalele sterse de praf.

4 comments:

Anonymous said...

Cumva tu esti fratele lui Mircea de la terasa "pe baricade"?

Anonymous said...

Vreau sa cumpar niste poze alb-negru misto! Habemus?

Anonymous said...

Si eu as vrea sa cumpar niste poze de-ale tale! Ma ajuti...

stefan dinu said...

1. @george: da!
2. @alina: vrei gata facute sau ai vreo tema preferata si le facem dupa. Daca sunt facute direct pe film alb/negru si in functie si de dimensiuni, pot sa le maresc direct de pe film pe hartie fotografica si iese ceva deosebit. E mult de explicat. Cand ai timp, stiu unde/cum sa ma gasesti.
3. @just you, da-mi un e-mail la stefan.dinu@gmail.com sa imi spui exact ce si cum. Ce poze, pe ce format, etc.